Thursday, February 29, 2024

Still looking for these (Szukam jeszcze 19 piosenek):

Still looking for these:

Aki-Rock - Sułtan
Andrzej Rybiński - Obróć twarz do słońca
Andrzej Rosiewicz - Nieśmiały Champion
Anna B - Nie to jest ważne
Anna B - Zamienię na Ciebie - - found on Chomikuj 26.02.2024
Argus - Tupot rock
Brama - Na jeden dzień
Casus - Sahara o tak! - found on Chomikuj 7.05.2023
Chorus - Coraz dalej nam do siebie
Crater - Odlot
Danuta Skas - Mam dość
Felicjan Andrzejczak - Prócz rocka nie mam nic
Fragmenty Nietoperza - Bilard - found on Chomikuj 27.11.2017
Grażyna Łobaszewska z Grupą Dr’a Q - Babskie sentymenty
Grażyna Trela-Stawska - To tylko rock
Kosmos - Niebiosa dały nam
Krystyna Prońko - Moja wielka chwila - found on Chomikuj 25.03.2021
Krzysztof Krawczyk - Fourteen Million Angels - found on Youtube 25.03.2021
Kyes - Drzewo stąd
Marcus - Deszcz nad jeziorem
Marzena Galewska z Grupą Kuz-Kuz - Sahara
Potop - Głupcom zostaw - found on Youtube 9.04.2023
RSC - Nocny lot do Żołyni
Stanisław Wenglorz - Kiedy skończy się tu sezon
Trzeci Oddech Kaczuchy - Kaśka z Hajnówki
ZOO - Hej, nie daj się - found and have CD+DVD 28.09.2023

MAGICs

2 comments:

Anonymous said...

Hej mam u siebie Crater, Fragmenty Nietoperza, Babskie sentymenty, Głupcom zostaw, Annę B.

Anonymous said...

Ja też szukam tych nagrań... :)

Polijas Radio 1, Top #109 1984.gada 5.maijs (Lista Przebojów Programu 1 - Polskie Radio)

Polijas Radio 1, Top #109 1984.gada 5.maijs (Lista Przebojów Programu 1 - Polskie Radio) 109.izlaidums (Notowanie): z dnia 5.05.1984 -----...